شیفتگی درباره کیهان کائنات

Wiki Article

اسرار جفر : نیت های دروغین می توانند گریزان باشند، اما شما می توانید آنها را با لحن احساسی که دارند، از جمله ترس، حرص، خشم، ناامیدی و ضعف تشخیص دهید.

بسیاری از افرادی که از عبارات تاکیدی نتایجی نمی گیرند...

ما هر چند وقت یکبار مقاله ای مفید و مثبت در یکشو منتشر میکنیم. اگر تو هم دوست داری مقاله ما به دستت برسه و حال بهتری داشته باشی همین الان ایمیلت رو وارد کن.

اسرار جفر : آغاز تسلط بینایی است; معجزات اطراف خود را ببینید و این رشد معجزات بزرگتر را آسان تر می کند.

این کوزه چو من عاشق زاری بوده است در بند سر زلف نگاری بوده‌ست

اسرار جفر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وقتی برای رسیدن به خواسته هایمان، بیش از حد توانمان تلاش می‌کنیم، احساس می‌کنیم که دیگر توانی برایمان نمانده و به جای دریافت انرژی مثبت، انرژی های منفی کل وجودمان را در بر می‌گیرد، و با وجود این، نسبت به همه چیز، دید منفی پیدا می‌کنیم. در این زمان، وقتی می‌بینیم که دیگر کاری از دست ما برنمی‌آید، از خداوند کمک می‌طلبیم و به دنبال نیرویی فرا بشری می‌گردیم تا او به ما کمک کند.

این گونه، قانون جذب به حرکت درآمده و ارتعاشات بیشتری درباره آن آهنگ را دوباره و چندباره ایجاد کرده.

قدرت کلام را بسیار جدی بگیرید‌‌، شما با کنترل کلامتان می توانید افکار و ذهنتان را کنترل کنید.

اگر جذبهای منفی بیش‎تری داشته منبع باشید، پس مشکل بزرگی وجود دارد که شما هم آن را می دانید. دیگران را می بینید که خوشحال و راضی هستند، شما هم لیاقت جذب خوشبختی را دارید.

توصیه می کنم همیشه و در همه‌ جا شکر گزار خدا باشید. باید بابت تک تک نعمت‌هایی که دارید شکر گزاری کنید، بابت تمام خواسته و اهدافی که دارید شکر گزار خدا باشید.

آن‌ها سعی می‌کنند همیشه مثبت نگر باشند و با این کار، استعداد های درونی خودشان در جهت رسیدن به موفقیت را در نطفه خفه کنند. آن‌ها به درستی بر روی خواسته های خودشان تمرکز نمی‌کنند، به جای آن فقط بر نقاط قوت خودشان تمرکز می‌کنند و در جریان مثبت نگری پیش می‌روند و در این جریان فقط بر چیز های مثبت تمرکز می‌کنند.

قانون خلاء بیان می کند که کائنات از جای خالی و خلاء متنفر است. پس اگر جایی خالی در جهان ایجاد شود، کائنات به سرعت در صدد پر کردن آن بر می آید. اگر دوست دارید وسیله ای برای خانه تان خریداری کنید اما به هر دلیل موفق به انجام آن نمی شوید، جایی برای آن خالی کنید.

Report this wiki page